piątek, 31 stycznia 2014

PRZESYŁKA BINGOSPA

I wreszcie jest :)

Szybciutka przesyłka zaledwie dwa dni ;)
Z samego rana widok kuriera pomimo strasznego bólu głowy strasznie mnie rozweselił ;)
A oto ona w pełnej okazałości :
Zapachy kosmetyków są na prawdę bardzo apetyczne.
Najładniej pachnie "kąpiel borowinowo-czekoladowa"
Do paczuszki dostałam jeszcze próbkę delikatnie złuszczającego kremu z kwasami AHA ;)
nooo to dzisiaj szykuje się dłuuuugi wieczór przyjemności w domowym SPA !
Niedługo powinnam zamieścić recenzje kosmetyków.
tak pisze i pisze... mam nadzieję, że ktoś tam jednak czyta tego mojego skromnego bloga... (?)

3 komentarze:

  1. najbardziej ciekawią mnie kosmetyki do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli lubisz komentarze to lepiej usuń weryfikacje obrazkową, to zazwyczaj zniechęca do pisania komentarzy:)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)