czwartek, 23 stycznia 2014

LIRENE DERMOPROGRAM FLUID MATUJĄCO WYGŁADZAJĄCY


 Kupuję ten podkład dość często. Nie na specjalne wyjścia, ale używam go prawie codziennie. Faktycznie daje efekt wygładzenia, ładnie matuje moją cerę. Plusem jest zapach. Nie lubię kupować kosmetyku do twarzy zanim nie sprawdzę jego zapachu. Ten jest akurat odpowiedni. Konsystencja jest zwarta, kremowa, lekka . Niektóre podkłady wysychają jeszcze przed dokładnym nałożeniem. Tutaj tego problemu nie ma. Jak już napisałam nie stosowałabym go na większe wyjście, ponieważ w ciągu dnia można zauważyć, że makijaż nie jest już tak idealny jak to było rano przy nakładaniu, co oznacza, ze nie jest zbyt trwały. Wcześniej kosmetyk według mnie miał lepsze opakowanie, teraz jest nowsze, bardziej oryginalne, higieniczne, dzięki niemu podkład nie wysycha. Niestety nie można sprawdzić jak dużo kosmetyku nam zostało, oraz zazwyczaj przy końcu opakowania mam wrażenie, że tam jeszcze coś jest. Cenowo jest to kosmetyk o dość niskim koszcie ok. 20-25 zł, wiadomo można znaleźć tańsze kosmetyki, ale wydaje mi się, że w ten akurat warto zainwestować.

Koszt ok. 20-25 zł
Moja ocena 8/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ;)