środa, 22 stycznia 2014

BALSAM INTENSYWNIE NATŁUSZCZAJĄCY

Balsam w dużej tubie. Jak ktoś lubi często używać takich specyfików to raczej do torebki opakowanie zbyt duże. Jeżeli balsam używamy w domu to faktycznie zawsze lepiej jak mamy go więcej niż mniej ;) Niestety ma swoje wady. Konsystencja produktu jest zbyt leista, sama bez wyciśnięcia wylewa się z opakowania. Kosmetyk  tak jak obiecuje producent bardzo ładnie natłuszcza skórę, ale tylko przy stosowaniu tak jak napisane na opakowaniu, czyli dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę.
Niestety kolejnym minusem tego kosmetyku jest to, że długo się wchłania. Faktycznie produkt przy pierwszym użyciu pozostawia skórę natłuszczoną, ale nie tłustą co akurat można uznać za dużą zaletę. Balsam pozostawia skórę gładką,nie podrażnia jej, a w zamian to nawilża i uelastycznia ją. Kiedy pierwszy raz go użyłam mąż śmiał się z tego jak świecą mi się nogi, no faktycznie, aż błyszczały i to przez długi czas. Nie był to efekt tylko wizualny ponieważ skóra na nogach (jak w końcu wyschła) była faktycznie bardzo przyjemna w dotyku. Kolejną tutaj akurat zaletą jest to, że produkt jest odpowiedni dla niemowląt od 3 miesiąca życia. Czy ten produkt będzie stałym bywalcem w mojej kosmetyczce? hmm... wydaje mi się, że w czasie zimy kiedy moja skóra jest na prawdę przesuszona to będę go używała, ponieważ na prawdę działa !

Cena ok. 20zł
Kosmetyk oceniam 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ;)