środa, 22 stycznia 2014

KREMOWY ŻEL DO MYCIA CIAŁA

  Hmm... swoją recenzje zacznę raczej od opakowania. Przeciętnie większość żeli pod prysznic możemy zakupić w plastikowych butelkach, bardzo dużo kosmetyku zazwyczaj wtedy marnujemy, ponieważ przy końcu opakowania nie jesteśmy w stanie go opróżnić. Jak dla mnie tego typu produkt w tubie jest wygodniejszy w użyciu.
Jeżeli chodzi o sam produkt, spełnia jako takie moje oczekiwania,ale...
Nie różni on się za bardzo od innych odpowiedników kremowych żeli. Wiadomo jest to produkt przeznaczony dla osób z suchą i wrażliwą skórą jak i dla alergików, więc wiadomo skład tego produktu będzie lepszy od innych tańszych. Nawet przy szybkiej kąpieli pod prysznicem lubię jak kosmetyk, którym się myję się pieni. Niestety, ale tutaj tego luksusu nie zaznamy. Piany jako takiej brak! Nie jest to oczywiście najważniejsze, ale jednak dla mojej przyjemności wolałabym żeby była. Produkt powinien być bezzapachowy. tak też myślałam bo osobiście sama nie zauważyłam żeby ten zapach był, ale mój mąż stwierdził, że jednak pozostawia taki chemiczny jakby laboratoryjny zapach na ciele. Nie jest leisty, faktycznie konsystencja jest kremowa. Jedną wielką zaletą tego żelu jest to, że można go stosować u dzieci już powyżej pierwszego miesiąca życia. Fakt faktem nie powoduje żadnych podrażnień, zaczerwienień też nie zauważyłam. Na skórze faktycznie pozostaje efekt nawilżenia. Nie jest zbyt wydajny. Co jeszcze? Ma swoje zalety i wady. Oczekiwałam czegoś więcej, jestem lekko zawiedziona. Raczej nie zagości więcej na mojej półce kąpielowej, ale jeżeli chodzi o córkę to myślę, że na chwile obecną użyjemy go nie raz.

Koszt to ok. 23zł
Kosmetyk oceniam  7/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ;)