piątek, 7 lutego 2014

MOJA NAGRODA : ARCHIWALNY SHINYBOX ;)

Już wczoraj przyszła do mnie przesyłka od Atiny ;)
Serdecznie dziękuję za tą przesyłkę!
A teraz do rzeczy. Do wygrania u Atiny było archiwalne pudełko ShinyBox. Pudełko niespodzianka, ponieważ nikt nie wiedział co w pudełku się znajduję ;)
Co zobaczyłam po rozpakowaniu? Był to box z lipca ;)


Znalazłam tutaj takie produkty jak:

1. URIAGE woda termalna
2. URIAGE aquaprecis, krem intensywnie nawilżający - bardzo lubię takie produkty, więc długo nie zwlekałam i już rano użyłam go jako bazę pod makijaż.


3. L'OCCITANE  mleczko do ciała werbena - ma piękny świeży zapach, bardzo jestem zadowolona, że będę mogła przetestować
4. L'OCCITANE  żel pod prysznic werbena - tak jak wyżej zapach cudny

5. GRASHKA baza pod cienie i do ust < pełnowymiarowy > - już wypróbowałam przy porannym makijażu

6. GRASHKA perłowy cień do powiek < pełnowymiarowy > - czeka na swoją kolej ;)

7. EXTREME NAILS lakier do paznokci - nadaje bardzo lekki, perłowo-różowy kolor ;)

8. WIBO cień do powiek z jedwabiem - moje kolory ;) od rana można je zobaczyć na moich powiekach ;)

Jestem bardzo zadowolona z przesyłki. Niektóre produkty tak jak napisałam zdążyłam już pierwszy raz wypróbować. Niedługo napiszę coś więcej na temat tych kosmetyków.
Podoba się Wam moja wygrana? Miałyście już przyjemność stosowania tych kosmetyków? 

Przy okazji zapraszam Was na bloga do organizatorki konkursu
 http://kosmetykiatiny.blogspot.com/










3 komentarze:

  1. ciesze się, że jesteś zadowolona i że paczka doszła tak szybko:)
    z tego pudełka najbardziej polubiłam wodę termalną Uriage.
    miłego testowania;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. box nawet fajny..ale nei wiedziałam ze daja tam tansze ksometyki typu Wibo ....ale fajnie sie prezentuje ogólem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki Wibo były dodane jako prezent,
      tak napisali na rozpisce w boxie ;)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz ;)